سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رئیس ستاد روحانی، نعمت زاده یا صداقت زاده؟!

ارسال شده توسط یاران امام در 92/3/12:: 11:4 عصر

 

نشست خبری محمد رضا نعمت زاده، رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خبرگزاری تسنیم برگزار گردید. وی در این نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره انتشار عکسی در فضای مجازی که فردی را در حال بوسیدن دست حسن روحانی نشان می دهد، چنین واکنش نشان داد:

متاسفانه این عکس را دیدم. زمانی‌که ازدحام زیادی ازخبرنگاران بود، آقایی رسید که هیچ کس او را نمی‌شناخت و دست آقای روحانی را بوسید در حالیکه بنده این کار را زشت می‌دانم. پدرم همواره توصیه می‌کرد که حتی دست بزرگان دین را نبوسم و حتی زمانی‌که خدمت مقام معظم رهبری رسیدم، صورتشان را بوسیدم. البته یک بار دست امام را بوسیدم، چرا که آن زمان از خود بی خود شده بودم.

وی تاکید کرد: شاید این فرد از شدت علاقه دست آقای روحانی را بوسیده، اما عضو ستاد یا خبرنگار نبود و هرچه خواستم بدوم و او را بگیرم نشد.

حال برای راست آزمایی گفته های آقای نعمت زاده ، خوب است نگاهی به تصاویر مورد نظر بیاندازیم. 

همانطور که در تصاویر فوق مشخص است، اولا ازدحام زیادی از خبرنگاران دیده نمی شود! دوما در این تصاویر آقای نعمت زاده در حال دویدن نیست! بلکه به آرامی در حال مشاهده دست بوسی می باشد! سوما چهره و نحوه برخورد آقای روحانی در اینجا کاملا رضایت و خوشحالی او را از این کار نشان می دهد! آقای روحانی اگر نمی خواست دستش را این شخص ببوسد، براحتی می توانست دست خود را عقب بکشد نه این که دستش را با رضایت کامل نگه دارد و آن شخص ببوسد تا عکاس های دو خبرگزاری مختلف هم به آسانی و بدون دیدن مخالفتی از ایشان، این لحظه را شکار کنند.

جالب است سال ها پیش هم وقتی لیدر جریان اصلاحات در ایتالیا با خانم ها دست داد و فیلم آن منتشر گردید، یکی از نزدیکان او در توجیه این کار گفت: استقبال از آقای خاتمی در سفرهای خارجی و نیز مراسم سخنرانی‌‏های ایشان به حدّی است که گاه کنترل اوضاع از دست ایشان و اطرافیان خارج می‌‏شود و در این مواقع برخی می‌‏کوشند با رساندن خودشان به آقای خاتمی به ایشان ابراز ارادت کنند که در مواقعی تصور می‌‏شود با آقای خاتمی مصافحه کرده‌‏اند. این در حالی است که اصولا آقای خاتمی به علت ازدحام جمعیت متوجه برخی تماس‌‏ها نمی‌‏شوند.

در پایان یک سوال کلیدی:

آیا وقتی عده ای به این راحتی در خصوص چنین مسائل آشکاری صداقت را زیر پا می گذارند، می توان به راستی و درستی آنها برای اداره کشور اطمینان نمود؟

 


حذف تصویر رهبر معظم انقلاب در حسینیه جماران!

ارسال شده توسط یاران امام در 92/3/12:: 11:58 صبح

 

روز گذشته میتینگ انتخاباتی حرمت شکنانه حسن روحانی با جوانان حامی وی در حسینیه جماران برگزار گردید. وب سایت حسن روحانی، گزارش تصویری از این میتینگ که دل عاشقان و دوستداران خمینی کبیر(ره) را به درد آورد، منتشر نمود. در یکی از عکس های این گزارش تصویری از حسینیه جماران، عکسی بسیار قابل تامل دیده می شود، در این عکس تصویر آقای هاشمی رفسنجانی در کنار دو تصویر حضرت امام(ره) قرار دارد و تصویر مقام معظم رهبری نیز حذف شده است.

ما (یاران امام) با توجه به اتفاقات پیش آمده و حرمت شکنی های انجام شده در حسینیه جماران و همچنین از آنجا که این برنامه با هماهنگی و حمایت سرپرست دفتر امام(ره) (آقای محمد علی انصاری) انجام شده است، بزودی مطلبی را در این خصوص منتشر خواهیم کرد.

 


هتاکی شاگرد سید حسن خمینی به شخصیت های نظام

ارسال شده توسط یاران امام در 92/3/10:: 11:34 عصر

 

این روزها که در آستانه سالگرد ارتحال پیر جماران قرار داریم، خوب است نگاهی به پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران(وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره)) بیاندازیم. سایتی که داعیه آن و چهره های هدایتگرش زنده نگه داشتن نام امام(ره) می باشد. جالب است در چنین روزهایی که متعلق به امام(ره) عزیزمان می باشد، حجم مطالب این سایت در اعتراض به عدم احراز صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی و در حمایت از ایشان نسبت به حجم مطالب و تولید محتوایش در خصوص حضرت امام(ره) بیشتر شده است! ظاهرا عدم احراز صلاحیت آقای هاشمی از سوی شورای نگهبان، یاد امام(ره) را از خاطر حضرات مدعی خط امام(ره) برده است!

اما ای کاش اگر این سایت و مدعیان خط امامی هدایتگر آن، در ارتباط با عدم احراز صلاحیت آقای هاشمی انتقادی داشتند، بر اساس منطق و استدلال سخن می گفتند، نه این که اقدام به هتاکی به شخصیت های نظام اسلامی کنند. مطالب هتاکانه ای که این روزها در سایت جماران منتشر می شود، بخوبی چهره واقعی این مدعیان خط امام(ره) را نشان می دهد و بعنوان سندی بر پایبندی این حضرات به شعار اخلاق مداری می باشد!

حال در اینجا برای روشن شدن این موضوع خوب است، اشاره ای به یکی از یادداشت های هتاکانه این سایت که به قلم رشید داودی، یکی از شاگردان حجت الاسلام سید حسن خمینی نوشته شده است، داشته باشیم.

در بخش های از این یادداشت چنین آمده است:

امروزه که قاطبه تریبون به دستان و کرسی داران خود را میراث دار امام عزیز می خوانند و طوری اندیشه و عمل امام را تفسیر به رأی می کنند و با چنان لحن قاطعی سخنانی را به امام نسبت یا از ایشان بریء می دانند، گویی که همراه همیشگی و شریک خلوت او بوده اند!

میراث داران شرعی، فکری و عقیدتی امام را به تازیانه هتاکی هایی که خود سزاوارند، می نوازند؛ و امامی ساخته و پرداخته ذهن ناقص خود ساخته و معرفی می کنند. عجبا از اینکه چوب این هتک حرمت ها را نه بر تن یاران و دوستان عزیز امام چون آیت الله هاشمی بزرگ، که در سالیان اخیر بر بیت شریف ایشان نیز نواخته اند. چند صباحی بود که منتقمین از امام که در زمان حیات ایشان نتوانستند از امام، انتقام جهلِ خویش را بگیرند تازیانه تخریبشان بر تن خلف صالح ایشان یوسف آل خمینی سید حسن عزیز نوازش می کرد، تا اینکه در روزهای سیاه خردادماه امسال به دنبال اعلام نتایج احراز صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری و عدم احراز صلاحیت (بخوانید: ردّ صلاحیت) آیت الله هاشمی که هنوز بُهت أمت امام و تحیر جهانیان از این نتیجه رفع نشده و غمی بزرگ و اندوهی دردناک مردم دانای ما را فرا گرفته...

 

سرتیپ و سرلشکر محترم شما از کدام مردم سخن می گویید؟!

چند کلامی هم خطاب به جناب سرتیپ نقدی و آقای سرلشکر فیروزآبادی که بر خلاف اکثریت مطلق جامعه عدم احراز صلاحیت آیت الله را موجب شادمانی و نشاط مردم می خوانید؛ (نقدی: « رای قاطع شورای نگهبان، شور و نشاط مردم را برای حضور پای صندوق‌های رای افزایش داد»؛ فیروزآبادی: « ما از همه اعضای شورای نگهبان متشکریم که ملت ایران را شادمان کردند»)، شما در شرایطی چنین دُرفشانی! می کنید که تمام نظر سنجی های رسمی و غیر رسمی کشور حتی نظر سنجی مؤسسات وابسته به خودتان حاکی از رأی بالای آیت الله و پیروزی قاطع او در انتخابات! پیش رو بود. به گمانم که شماها در مورد مردم سرزمین دیگری افاضه فیض فرموده باشید!!! چرا که آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است!

اگر واقعاً جاهل به فضای جامعه هستید، که به گمان چنین باشد؛ کافیست برای یک بار هم که شده شخصا به سوپری سر کوچه خودتان سرکی بکشید؛ آنگاه می بینید آنچه را ما با گوشت و پوست و استخوانمان لمس کرده ایم؛ یأس را! نگرانی را! اضطراب را! و بغض های ترک برداشته از ... ؛

همانطور که می بینید شاگرد آقای سید حسن خمینی در این یادداشت، هتاکی نسبت به برخی از مقامات عالی نظامی را به اوج خود رسانده و با وقاحت تمام به مقامات عالی نظامی جاهل می گوید! این طلبه جوان بی ادب! که بخاطر سن کمش انقلاب و حوادث آنرا درک نکرده، امروز به تحریک چه کسانی این مقاله هتاکانه را نوشته است؟ باید از او پرسید اگر شما دلسوز امام(ره) و راه نورانی ایشان هستید، پس چرا مدتی پیش که محسن کدیور(از چهره های شاخص جریان فتنه در خارج کشور) در چند مقاله در دفاع از آقای شریعتمداری، تقوا و انسانیت امام(ره) را هتاکانه زیر سوال برد! همانند چهره های شاخص اصلاحات خاموش بودید و به دفاع از امام(ره) برنخواستید؟ شرم نمی کنید و خجالت نمی کشید در برابر هتاکی های بی شرمانه کسانی همچون کدیور(دوست سیاسی تان) سکوت می کنید و حالا بخاطر منافع مادی و سیاسی تان حرف از مظلومیت امام(ره) می زنید؟ ظاهرا شما شرم و حیاء را هم از یاد برده اید!   

ما قبلا در نامه ای سرگشاده خطاب به این آقا(رشید داودی) در خصوص یکی از مقالاتش که در سایت جماران منتشر شده بود، مطالب و سوالاتی را مطرح کردیم که ایشان هم به تاسی از مرادهای اصلاح طلبش تا این لحظه آن پرسش ها را بی پاسخ گذاشته است! اما در اینجا لازم می دانیم به خاطر این هتاکی اتفاق افتاده، پرده از حقایقی بگشاییم تا پشت پرده این قضایا برای همگان روشن شود.

مدعیان خط امام(ره) و برخی از چهره های اصلاح طلب که موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) هم تحت مدیریت آنها اداره می شود، برای بیان حرف ها و مواضع تند و تیز خود با یک مشکل مواجه هستند. آنها از یک طرف بخاطر مصلحت سنجی هایی که برای حفظ منافع و موقعیت های خود دارند، نمی توانند برخی از سخنان هتاکانه و ساختارشکنانه را بطور مستمر خودشان مطرح کنند و از طرفی دیگر هم محتاج هستند، این مواضع رادیکال و هنجارشکن به جهت مقاصد مادی و سیاسی شان، از جانب آنها بیان شود. در حقیقت مشکل این مدعیان خط امام(ره) این است که از یک طرف می خواهند مواضع و سخنان تخریبی و ساختارشکنانه خود را در راستای مقاصد سیاسی شان ابراز کنند و از طرف دیگر هم مصلحت و منافع آنها ایجاب می کند، این مواضع و حرف ها از زبان خودشان مطرح نشود! لذا مدعیان خط امام(ره) برای حل این مشکل جمعی از طلاب جوان که از شاگردان حجت الاسلام سید حسن خمینی می باشند را به استخدام گرفته اند، تا سخنان و مواضع مورد نظرشان را از زبان آنها بیان کنند و خودشان هم در معرض اتهام قرار نگیرند و آسیبی هم به منافع شان وارد نشود! همچنین مدعیان خط امام(ره) برای این منظور رسانه های خود، نظیر نشریه حریم امام(ره) و سایت جماران را در اختیار آنها قرار داده اند و تحت پوشش فعالیت رسانه ای و تولید محتوا برای تشکیلات حضرت امام(ره) این طلاب جوان را از لحاظ مالی نیز به خوبی شارژ می کنند تا انگیزه لازم برای این کار در آنها وجود داشته باشد. در یک کلام باید گفت: مدعیان خط امام(ره) برای منافع مادی و سیاسی شان در حال سوء استفاده از این طلاب جوان هستند و چنان به آنها انگیزه برای انجام این کار می دهند که یکی از آنها در کمال وقاحت به شخصیت های نظام هتاکی می کند تا خوش خدمتی خود را بنحو احسن نشان دهد!

در پایان برادرانه به این طلاب جوان توصیه می کنیم، مواظب باشند که برای آباد کردن دنیای دیگران براحتی آخرت خود را خراب نکنند!

 


<      1   2   3   4      >



پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ