سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حضور سوال برانگیز عضو مجمع روحانیون مبارز در راهپیمایی روز قدس

ارسال شده توسط یاران امام در 91/5/30:: 10:0 عصر

 

عکس فوق مربوط به راهپیمایی روز قدس که در شهر مقدس قم برگزار گردید می باشد، در این عکس که عکاس آن قصد داشته حضور آیت الله مکارم شیرازی را در جمع راهپیمایان نشان دهد، حضور یک روحانی سیاسی هم در این عکس نمایان شده است.

حجت الاسلام فاضل فردوسی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، اولین روحانی که در جلوی تصویر دیده می شود برخلاف عدم دعوت تشکل متبوع اش از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس که از ارزشمندترین یادگاران حضرت امام(ره) می باشد، در این راهپیمایی شرکت نمود.

شرکت ایشان در راهپیمایی روز قدس سوالاتی را برای ما ایجاد نمود که پاسخگویی به آن می تواند در شفاف سازی فعالیت های سیاسی ایشان و برخی از دوستانشان مفید واقع شود و پرده از بعضی از حقایق پنهان سیاسی بر دارد که امیدواریم ایشان پرسش های ما را در این خصوص بی پاسخ نگذارند.

آقای فاضل فردوسی!

مجمع روحانیون مبارز در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و حوادث پس از آن مواضعی ساختارشکن و براندازانه اتخاذ نمود که موجبات خوشحالی و بهره برداری دشمنان قسم خورده نظام را فراهم کرد! شما بعنوان یکی از اعضای شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز هیچ گونه اعتراضی در برابر عملکرد و مواضع حزب متبوعتان نداشیتد که در واقع سکوت شما مهر تاییدی بر مواضع ساختار شکنانه آن تشکل می باشد، حال سوال کلیدی که ایجاد می شود این است که آیا حضور شما در راهپیمایی روز قدس علی رغم عدم دعوت حزب سیاسی متبوعتان نوعی تضاد و دوگانگی نمی باشد؟ آیا این حضور از سر ندامت و پشیمانی از عملکرد و مواضع گذسته می باشد؟( که اگر چنین است به صراحت و با شجاعت اعلام کنید!) و یا نوعی تاکتیک و ترفند نانوشته تشکیلاتی به منظور بازسازی چهره بر ملا شده برای بازگشت مجدد به عرصه سیاسی می باشد؟ شما چه پاسخی در برابر عدم دعوت مجمع روحانیون مبارز برای شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس که از ارزنده ترین یادگاران حضرت امام(ره) می باشد، دارید؟ شما که خود از منصوبین امام در جایگاه مهم امامت جمعه بودید، چگونه این بی اعتنایی به میراث ماندگار حضرت امام(ره) را توجیه می کنید؟  چگونه است که در روز قدس سال 88 حزب سیاسی شما با تعابیر خاص و هدفمند با شدت و حدت مردم را برای بهره برداری سیاسی خاص خود دعوت به شرکت در راهپیمایی نمود؟! که نتیجه دعوت شما از هوادارانتان شعار ها و حرکت های هنجارشکنانه و زیر سوال بردن والاترین آرمان های امام(ره) بود! آیا سکوت معنا دار شما تاییدی بر این شعارها و حرکات نبود؟

حرف آخر:

آقای فاضل فرودسی عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز بهتر است بدانید، مردم با بصیرت خود بدون توجه به عدم دعوت جریان اصلاحات برای شرکت در این راهپیمایی با حضور با شکوه تر خود نسبت به سال های گذشته عملا این پیام را به جریان اصلاحات دادند که این جریان تاثیرگذاری خود را در مناسبات سیاسی از دست داده است.  

 


صداقت را از محمدعلی انصاری بیاموزید!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/5/25:: 6:0 عصر

 

این عکس مربوط به مراسم احیا شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان است که در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار گردید، در این عکس آقایان مجید انصاری و سید سراج الدین موسوی دو عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، دیده می شوند.

نفر اول از سمت چپ در این عکس که در کنار آقای مجید انصاری قرار دارد، آقای سعید رضازاده، خواهر زاده برادران انصاری و داماد محمدعلی انصاری می باشد که علی رغم سن و سال کم و عدم تجربه و سابقه اجرایی و مدیریتی، بعنوان مدیر عامل شرکت کشت و صنعت جماران که بزرگترین شرکت اقتصادی وابسته به آستان حضرت امام(ره) می باشد، مشغول به کار است. ناگفته نماند پدر و دیگر برادران ایشان نیز در بخش های مختلف مدیریتی و اجرایی حرم حضرت امام(ره) شاغل هستند.  

لازم بذکر است آقای محمدعلی انصاری عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و سرپرست آستان حضرت امام خمینی(ره) در نشست خبری امسال خود که بمناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در محل ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) برگزار گردید، چنین اظهار داشته بود که: «حرم امام نه متعلق به من است نه هیچ فرد دیگر و گروه خاصی. هر کس در حوزه مدیریت و کارهای جزیی و کلی حرم فعالیت می کند کمترین نسبت را با بنده دارد ...»

آیا شخصی که با یدک کشیدن اسم امام(ره) در خصوص چنین مساله آشکاری خلاف واقع سخن می گوید و براحتی متوسل به دروغ می شود صلاحیت سرپرستی چنین مکان مقدسی را دارا می باشد؟

 


دروغ ممنوع!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/5/22:: 8:0 صبح

 

آقای مرتضی حاجی در پاسخ به سوالات خبرگزاری فارس که در مورخ 18 مرداد 1391منتشر گردید، چنین واکنش نشان داد:

سوال: آیا خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده شرکت می‌کند؟

پاسخ: خبر ندارم؛ سؤال پرسیدن از من ممنوع است.

جناب آقای حاجی سوال پرسیدن را ممنوع کردن، پاسخی گویا به این سوال اساسی است که: نکند شما و دولت متبوعتان با شعار پاسخگویی بر سر کار آمدید تا مردم را سر کار بگذارید؟!

آیا مردم حق ندارند از شما که شعار شفاف سازی و پاسخگویتان گوش فلک را کر کرده بود!!  و 8سال در سمت وزارت دولت پاسخگو! بوده اید سوال کنند و بدانند حال فعلی شما چیست؟! چرا شما و جریان متبوعتان همواره نگران دفاع از عملکرد خود هستید؟ چرا هنگامی که از عملکردتان سوال می شود می ترسید به مانند ترس جن از بسم الله...

شما همچنین در پاسخ به این سوال که برنامه‌های حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده چیست؟ چنین عنوان داشتید که: این مسئله را از اصلاح‌طلب‌ها بپرسید؛ من اصلاح‌طلب نیستم.

مگر اصلاح طلبان چه گناه بزرگی مرتکب شده اند که شما حاضر می شوید با یک دروغ بزرگ کل سابقه درخشان!! خود را زیر سوال ببرید؟! آیا تصور کرده اید که با پاک کردن صورت مسئله، می توانید از پاسخگویی در مقابل افکار عمومی فرار کنید؟!

البته هم داستان شدن اصلاح طلبان با جریان برانداز در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و حوادث پس از آن ، آنان را ناگزیر کرده که برای تطهیر چهره بر ملا شده خود افسانه ها بسازند تا سیاست های خود را تحت لوای آن توجیه کنند! اما نه تا این حد که صورت مسئله را پاک کنند!! ضرب المثل معروفی است که می گوید دروغ هر چه بزرگ تر باشد باور کردن آن راحت تر است.

بهتر است بدانید که جریانات برانداز و ضد انقلاب معمولا کسانی را بیشتر به بازی می گیرند که کمتر بازی بلدند، لذا به شما و جریان اصلاحات توصیه می کنیم که کمی قواعد بازی را یاد بگیرید تا چنین بازی نخورید که ناگزیر شوید برای تبرئه خود از خطاها، کل سابقه عیان و آشکار خود را زیر سوال ببرید؟!

 


   1   2      >



پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ