سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رئیس ستاد روحانی، نعمت زاده یا صداقت زاده؟!

ارسال شده توسط یاران امام در 92/3/12:: 11:4 عصر

 

نشست خبری محمد رضا نعمت زاده، رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خبرگزاری تسنیم برگزار گردید. وی در این نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره انتشار عکسی در فضای مجازی که فردی را در حال بوسیدن دست حسن روحانی نشان می دهد، چنین واکنش نشان داد:

متاسفانه این عکس را دیدم. زمانی‌که ازدحام زیادی ازخبرنگاران بود، آقایی رسید که هیچ کس او را نمی‌شناخت و دست آقای روحانی را بوسید در حالیکه بنده این کار را زشت می‌دانم. پدرم همواره توصیه می‌کرد که حتی دست بزرگان دین را نبوسم و حتی زمانی‌که خدمت مقام معظم رهبری رسیدم، صورتشان را بوسیدم. البته یک بار دست امام را بوسیدم، چرا که آن زمان از خود بی خود شده بودم.

وی تاکید کرد: شاید این فرد از شدت علاقه دست آقای روحانی را بوسیده، اما عضو ستاد یا خبرنگار نبود و هرچه خواستم بدوم و او را بگیرم نشد.

حال برای راست آزمایی گفته های آقای نعمت زاده ، خوب است نگاهی به تصاویر مورد نظر بیاندازیم. 

همانطور که در تصاویر فوق مشخص است، اولا ازدحام زیادی از خبرنگاران دیده نمی شود! دوما در این تصاویر آقای نعمت زاده در حال دویدن نیست! بلکه به آرامی در حال مشاهده دست بوسی می باشد! سوما چهره و نحوه برخورد آقای روحانی در اینجا کاملا رضایت و خوشحالی او را از این کار نشان می دهد! آقای روحانی اگر نمی خواست دستش را این شخص ببوسد، براحتی می توانست دست خود را عقب بکشد نه این که دستش را با رضایت کامل نگه دارد و آن شخص ببوسد تا عکاس های دو خبرگزاری مختلف هم به آسانی و بدون دیدن مخالفتی از ایشان، این لحظه را شکار کنند.

جالب است سال ها پیش هم وقتی لیدر جریان اصلاحات در ایتالیا با خانم ها دست داد و فیلم آن منتشر گردید، یکی از نزدیکان او در توجیه این کار گفت: استقبال از آقای خاتمی در سفرهای خارجی و نیز مراسم سخنرانی‌‏های ایشان به حدّی است که گاه کنترل اوضاع از دست ایشان و اطرافیان خارج می‌‏شود و در این مواقع برخی می‌‏کوشند با رساندن خودشان به آقای خاتمی به ایشان ابراز ارادت کنند که در مواقعی تصور می‌‏شود با آقای خاتمی مصافحه کرده‌‏اند. این در حالی است که اصولا آقای خاتمی به علت ازدحام جمعیت متوجه برخی تماس‌‏ها نمی‌‏شوند.

در پایان یک سوال کلیدی:

آیا وقتی عده ای به این راحتی در خصوص چنین مسائل آشکاری صداقت را زیر پا می گذارند، می توان به راستی و درستی آنها برای اداره کشور اطمینان نمود؟

 





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ