سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دعوت صانعی برای اجرای حکم اعدام سلمان رشدی به همراه افزایش جایزه

ارسال شده توسط یاران امام در 91/6/26:: 9:0 عصر

 

شیخ حسن صانعی ( از چهره های نزدیک به اصلاح طلبان و سرپرست بنیاد 15 خرداد) با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن دست‌اندرکاران فیلم موهن نسبت به ساحت مقدس پیامبر (ص) جایزه‌ اجرای حکم حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اعدام سلمان رشدی مرتد را مبلغ 500 هزار دلار دیگر افزایش داد و به 000/300/3 دلار رساند.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

ساخت فیلم سراسر اهانت نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) هرچند تازه‌ترین اقدام ضد اسلامی دشمنان دین خدا در اهانت به مقدسات اسلامی به ویژه وجود مقدس پیامبر اسلام (ص) است، لکن تا زمانی که حکم تاریخی حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه مبنی بر اعدام سلمان رشد مرتد نویسنده گستاخ کتاب آیات شیطانی اجرا نشود ،آخرین اقدام اقدام اهانت آمیز نخواهد بود.

قطعا اگر حکم امام اجرا می‌شد،‌ اهانت‌های بعدی که در قالب کاریکاتور، مقالات و ساختن فیلم ادامه یافته صورت نمی‌گیرد. گستاخی دشمنان کینه‌توز اسلام که زیر پرچم شیطان بزرگ آمریکا و صهونیست‌های نژاد‌پرست صورت می‌گیرد را فقط با اجرای قاطعانه حکم اسلام می‌توان به بن بست کشاند و مانع ادامه آن شد. حکم اعدام سلمان رشدی مرتد با هدف خشکاندن ریشه توطئه‌های ضد اسلامی صادر شده بود و اکنون نیز با اجرای این حکم است که می‌توان این سلسله توطئه‌های کینه‌توزانه را ریشه‌کن ساخت و این روز‌ها مناسب‌ترین زمان برای انجام این کار است.

تعیین جایزه برای اجرای حکم اعدام سلمان رشدی که بلافاصله بعد از صدور حکم امام (سلام‌الله علیه) با دستور و تنفیذ معظم له به بنیاد پربرکت 15 خرداد به وسیله اینجانب صورت گرفته، هدف ریشه‌کن کردن توطئه ضد اسلامی را دنبال می‌کرد و اکنون ضرورت این اقدام بیش از هر زمان دیگری روشن شده است. به همین منظور اینجانب مبلغ 500 هزار دلار دیگر به جایزه اعدام سلمان رشدی اضافه می‌نمایم و هر کس این حکم را اجرا کند بلافاصله کل مبلغ به او پرداخت خواهد شد.

ضمنا لازم می‌دانیم این نکته را نیز اعلام نمایم که کلیه کسانی که با رعایت سیاست‌های حاکمیت در زمینه مقابله با توطئه‌های ضد اسلامی به ویژه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) فعالانه عمل کنند از حمایت‌های بنیاد 15 خرداد برخوردار خواهند شد.

حال چند سوال از آقای صانعی:

در ابتدا لازم است که از توجه و عنایت شما نسبت به اجرای حکم تاریخی حضرت امام(ره) تشکر کنیم و انشا الله نسبت به همه احکام و آرمان های امام خمینی(ره) این گونه دغدغه مند باشید.

1- جنابعالی که روزگاری از اعضای شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز بودید و از افراد نزدیک به جریان اصلاحات هستید و بحق دغدغه اجرای حکم اعدام سلمان رشدی مرتد را دارید، آیا می دانید که دو چهره شاخص و شناخته شده جریان اصلاحات و سبز (محسن کدیور و عبدالکریم سروش) که اکنون در خارج کشور هستند، مبانی فقهی این گونه احکام را زیر سوال بردند و متاسفانه دوستان سیاسی شما در مجمع روحانیون مبارز در برابر خدشه وارد شدن به مبانی فقهی حکم تارخی حضرت امام(ره) (به جهت این که این آقایان در جریان سیاسی آنها نقش آفرین هستند) سکوت کردند! و البته همکاری خوبی را با هم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و حوادث پس از آن بر علیه آرمان های امام(ره) و انقلاب داشتند!!حال شما سکوت معنادار و همسو شدن دوستانتان را با آنها چگونه توجیه می کنید؟

بجاست برای شافیفت موضوع فقط به تیترهای مطالب و مقالات این آقایان (محسن کدیور و عبدالکریم سروش) اشاره کنیم:

الف) مقالات محسن کدیور در سایت جرس:

صدور فتاوای اعدام مرتد و سابّ النبی «وهن اسلام» است

صدور حکم ارتداد خارج از محکمه و سپردن اجرای حکم  به مردم رواج بی قانونی است

دلایل هفت گانه غیرقابل اجرا بودن حکم وجوب قتل مرتد و سابّ النبی

ناسازگاری حکم قتل مرتد با محکمات قرآن

ناسازگاری حکم قتل سابّ النبی با محکمات قرآن

ادعای مهدورالدم بودن مرتد و سابّ النبی بر اساس تک خبر واحد مخدوش

هیچ کس به صرف عنوان ارتداد به امر رسول اکرم و ائمه به قتل محکوم نشده است

نقد ادعای اجماع و ضروری دین در قتل مرتد و ساب النبی

نقد ادعاهای «تواتر معنوی و اجمالی و صحت اکثر روایات قتل مرتد»

رساله نقد مجازات مرتد و سابّ النبی

ب) عبدالکریم سروش:

انتقاد همزمان دکتر سروش از فتوا دهندگان حکم ارتداد و اهانت کنندگان به مقدسات (سایت جرس)

2- شما که از نزدیکان حضرت امام(ره) بودید و بر اجرای حکم ارتداد سلمان رشدی تاکید و حسایت دارید پس چگونه است که در برابر زیر سوال رفتن مبنای فقهی این حکم سکوت می کنید؟ آیا این سکوت از سر مصلحت است؟ اگر از سر مصلحت نیست و دلیل دیگری برای این سکوت دارید، لطفا بیان کنید!

3- جنابعالی که به درستی در بیانیه خود عنوان داشته اید که: قطعا اگر حکم امام اجرا می‌شد،‌ اهانت‌های بعدی که در قالب کاریکاتور، مقالات و ساختن فیلم ادامه یافته صورت نمی‌گیرد.

حال که با قاطعیت اعلام می کنید که اگر حکم حضرت امام(ره) (اعدام سلمان رشدی مرتد) اجرا شده بود دیگر اهانتی صورت نمی گرفت و مانع ادمه این هتاکی ها می شد پس چگونه است که در اردوگاه سیاسی نزدیک به شما عناصری شاخص این گونه احکام را زیر سوال می برند و صدور فتوای اعدام مرتد را وهن اسلام می دانند؟!

4- شما همچنین در بخشی دیگر از بیانیه تان بیان کرده اید که: حکم اعدام سلمان رشدی مرتد با هدف خشکاندن ریشه توطئه‌های ضد اسلامی صادر شده بود و اکنون نیز با اجرای این حکم است که می‌توان این سلسله توطئه‌های کینه‌توزانه را ریشه‌کن ساخت و این روز‌ها مناسب‌ترین زمان برای انجام این کار است.

شکی نیست که حکم اعدام سلمان رشدی مرتد با هدف خشکاندن ریشه توطئه‌های ضد اسلامی صادر شده است، پس اگر اینگونه احکام و مبانی آن توسط افرادی زیر سوال رود خود نمی تواند نوعی توطئه باشد؟ آیا دشمنان برای مقابله با این احکام که در واقع اجرای آن، جلوی توطئه های ضد اسلامی آنان را می گیرد، بهترین راه را در زیر سوال بردن مبانی این احکام نمی بینند؟ البته اگر قدری دقت و بصیرت داشته باشیم حضور غیر مستقیم و مرموزانه دشمنان اسلام را در اینگونه صحنه ها متوجه می شویم .

 


نامه سرگشاده خطاب به شاگرد سید حسن خمینی

ارسال شده توسط یاران امام در 91/6/18:: 10:0 عصر

 

به نام حیّ داور

حجت الاسلام رشید داودی

با سلام

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، مورخ 17 شهریور 1391 مطلبی را تحت عنوان میراث داری امام خمینی(س)، از آغاز تاکنون (موسسه تنظیم و نشر آثار امام(س)؛ فرصت ها، چالش ها؛) به قلم شما منتشر نمود که حاوی نکات تامل انگیز و سوال برانگیزی بود. از آنجا که برخی از مطالب مبهم مطرح شده در این یادداشت نیازمند شفافیت و دقت نظر بیشتری می باشد، لازم دانستیم تا پرسش های خود در این خصوص با جنابعالی که از شاگردان جوان یادگار حضرت امام(ره) می باشید (که همانند دیگر شاگردان یادگار امام(ره) آقایان سید محمود صادقی و سید محمد حسن مخبر مدتی است در سایت جمارن و نشریه حریم امام(ره) فعال هستید) بیان کنیم و امیدواریم که شما هم به تاسی از سیره بزرگان دین در پاسخگویی به سوالات عزم و حسن نیت خود را برای ابهام زدایی و روشن شدن هر چه بهتر و بیشتر حقیقت نشان دهید.

جناب آقای رشید داودی

ما از این که شما بعنوان یک طلبه جوان نسبت به اندیشه و راه امام(ره) چنین حساسیت و دغدغه دارید، احساس و دغدغه خاطر شما را نسبت به این مهم تحسین می کنیم ولی باید به نکته ظریفی در اینجا توجه کنید، زمانی این احساس تان موثر واقع می شود و می تواند در مسیر درستش آگاهی بخشی کند که توام با انصاف و شناخت حقیقی و واقعی باشد و در حقیقت بتواند سره را از ناسره بخوبی تشخیص دهد.

شما در بخش ابتدایی یادداشت خود چنین عنوان داشته اید که: آری عده ای برای کسب منافع مادی و یا حتی برای دفع لذائذ انحرافی و عقائد پوچ خود و بعضا به خاطر درک نا صحیح و یا فریب خوردن از معاندینِ آگاه و ... ، دست به تحریف عالمانه یا در برخی اوقات جاهلانه، می زدند؛ حال با اندک توجهی انسان در می یابد در روزگاری که هنوز حضرت امام (ره) خود در قید حیات هستند و چنین تحریف هایی صورت می گیرد و مطالب کذبی به ایشان و اندیشه ایشان نسبت داده می شود ، بعد از رحلت این بزرگوار اوضاع به مراتب بدتری پیش خواهد آمد؛ و دشمنان در کمین و مخالفین و معاندین و سیلی خوردگان از انقلاب ، از این مسأله نهایت بهره وری را خواهند کرد. در این چنین شرایطی، ضروری و لازم بود برای جلوگیری از تحریف گفتار و رفتار و اندیشه های ناب امام (ره) محلی تاسیس شود که به تنظیم و ساماندهی این مهم بپردازد. 

بله ما هم شکی نداریم که عده ای بخاطر کسب منافع مادی و به خاطر درک ناصحیح و یا فریب خوردن از معاندین آگاه دست به تحریف عالمانه نظرات و آرا حضرت امام(ره) زدند، اما بهتر است پاسخ دهید که چه کسانی اقدام به این امر کردند؟ چه کسانی از این رهگذر خون به دل امام(ره) نمودند؟ چه کسانی نامه های حضرت امام(ره) را زیر سوال بردند و هنوز هم نسبت به انتساب آن به امام(ره) ابراز تردید می کنند؟ چه کسانی با نوشتن کتاب و انجام مصاحبه با رسانه های معاند نظام فراتر از تحریف اقدام به دادن نسبت های ناروا به حضرت امام(ره) نمودند؟ سوگمندانه باید گفت شخصی که از علاقمندان و نزدیکان فکری و جریانی آقای منتظری می باشد ، بخوبی توانسته خود را به بیت حضرت امام(ره) و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) نزدیک کند و با نفوذ در این موسسه بعنوان یک عنصر تصمیم ساز نقش آفرینی کند!!!

برادر عزیز اگر شما دغدغه تحریف آرا و اندیشه های امام را دارید، بهتر است پاسخ دهید که در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و حوادث پس از آن چه کسانی با ارزش ترین اندیشه ها و آرا حضرت امام(ره) را برای رسیدن به مقاصد نامشروع شان تحریف و استحاله نمودند؟ چه کسانی بزرگترین و با ارزش ترین یادگار حضرت امام(ره)، یعنی نظام اسلامی را زیر سوال بردند و آن را محکوم به ظلم و جنایت نمودند؟ چرا موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) که باید پاسدار و نگهبان اندیشه های امام(ره) باشد در برابر چنین هتاکی ها و گستاخی های عیان و آشکاری سکوت معنا داری اختیار نمود؟ البته علت این سکوت معنادار را اهل دقت درک می کنند!! چرا که موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) متاسفانه دست یک جریان سیاسی افتاده است! که حضور و نفوذ این جریان سیاسی که کارنامه درخشانی از خود در حوادث بعد از انتخابات باقی گذاشت مهمترین مانع برای جلوگیری از تحریف آرا و اندیشه های امام(ره) می باشد و البته طنز قصه اینجاست که کسانی می خواهند از اندیشه های آن پیر سفر کرده پاسداری کنند که خودشان از بانیان و عوامل بستر ساز استحاله اندیشه های امام(ره) هستند!!! اگر این طور نیست پس لطفا به این سوالات ما پاسخ دهید که چرا سرپرست موسسه (آقای محمدعلی انصاری) ، معاون پژوهشی موسسه (آقای محمدعلی خسروی) و معاون بین الملل و روابط عمومی موسسه (آقای محمد مقدم) که هر سه از اعضای شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز هستند، در سرپرستی و معاونت های مهم این موسسه مشغول به فعالیت می باشند؟ چرا قائم مقام موسسه (آقای حمید انصاری) ، معاون فرهنگی موسسه ( آقای محمدرضا حشمتی) و سرپرست موسسه در قم ( آقای حبیب الله موسوی) و مسئول پایگاه اطلاع رسانی وخبری جماران (عبدالرسول وصال) همگی با گرایشات اصلاح طلبانه در این مسئولیت ها مشغول به فعالیت هستند؟ چرا آقای عباسعلی روحانی  که از علاقمندان و حامیان آقای منتظری می باشد بعنوان رئیس پژوهشکده امام خمینی(ره)، وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) منصوب شده است؟ لطفا انصاف داشته باشید و به ما بگویید که چگونه موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) فارغ از بافت فکری و سیاسی خاص حاکم بر آن به واسطه حضور این افراد می تواند پاسدار آرا و اندیشه های امام(ره) باشد؟

جالب است که آقای حمید انصاری (قائم مقام موسسه) بخاطر این که سکوت معنادار این موسسه را در برابر حوادث بعد از انتخابات توجیه کند ( چرا که بعضی از مسئولین موسسه خود از عوامل بستر ساز این حوادث ضد امام و انقلاب بودند) در گفتگو با ویژنامه حضور چنین می گوید اما بحثی که اخیراً مطرح است اینکه چرا موسسه در مباحث روز وارد نمی‌شود و موضع‌گیری نمی‌کند؟ این هم به تعبیری خلط  مبحث است و مخدوش‌کردن خدمت‌های بی‌نظیر موسسه. پاسخ این است که موسسه نهاد و حزب سیاسی  نیست که در مسائل روز جامعه موضع‌گیری کند و به هر مناسبتی بیانیه بدهد. وظیفه ما جمع‌آوری و گردآوری آثار امام و اعلام صحت و سقم مطالب منسوب به امام است ما موظفیم آثار امام را صحیح و مطلوب تدوین و ترجمه و منتشر کنیم و در اختیار جامعه قرار دهیم و منابع و امکانات تحقیق در اندیشه و آثار امام را فراهم آوریم و آثار امام برای استفاده نسلهای بعد از تحریف و دستبرد مغرضین حفاظت کنیم . وظایف موسسه مشخص و محدود است. 

حال اگر موسسه طبق گفته ایشان بخاطر این که یک حزب سیاسی نیست و وظایفش هم محدود و مشخص است و برای همین معذور است و نمی تواند در برابر هتاکی ها و اقدامات مخربانه بر علیه امام(ره) و راه نورانی اش موضع بگیرد!!! و فقط باید آثار امام(ره) را صحیح ترجمه و منتشر کند، پس چگونه است که آقای حمید انصاری (قائم مقام موسسه) بخاطر انتشار یک پیامکی آن هم بصورت محدود که در ایام انتخابات ریاست جمهوری منتشر گردید و مطلبی را نسبت به آقای میرحسین موسوی از قول حضرت امام(ره) گفته بود با عجله احساس تکلیف می کند!!! و با یک موضع گیری انقلابی و خالصانه!! اعلام می دارد: احترام حضرت امام (س) به آقای موسوی ‏برای نزدیکان بیت و دفتر امام و سایر کسانی که در ‏خدمت امام بودند کاملا مشهود بود.‏..واقعا امام (س) مهندس موسوی را دوست داشت و علاقه امام به او علاقه‌ای فراتر ‏از رابطه با رئیس یک ‏دولت اسلامی بود به گونه‌ای که امام در خلوت و ادعیه خویش نیز موفقیت مهندس موسوی را از خداوند طلب می‌کرد.‏..صرف‌نظر از وظیفه اخلاقی و شرعی‌ای که در حفظ راه و کلام امام بر دوش همه ماست و به دور از از فضای ‏انتخاباتی از باب وظیفه ‏قانونی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در حراست از کلام ایشان موظف بودم که واقعیت‌ها را به گوش مردم ‏برسانم.

لازم است از آقای انصاری که برای حفظ راه امام(ره) به وظیفه قانونی خود بعنوان قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) عمل نموده است، تشکر کنیم (جزاک الله خیرا)!!! آیا بنظر شما اهمیت حوادث و اتفاقات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 که در آن مهمترین و با ارزش ترین یادگاران امام(ره) مانند روز قدس و جمهوری اسلامی زیر سوال رفت و نسبت به آرمان های والای ایشان بی حرمتی گردید در برابر این پیامک ارزشی ندارد که شما در برابر آنها سکوت کردید؟! آیا کسی که نسبت به این اتفاقات و حوادث ضد انقلابی سکوت می کند و در برابر یک پیامک کم اهمیتی که بصورت محدود منتشر شده است این گونه خالصانه!!! به وظیفه قانونی اش عمل می کند!! و بی طرفی و دلسوزی خود را به نحو احسن نسبت به امام(ره) و آرمان هایش نشان می دهد!! صلاحیت حضور در این منصب حساس و  مهم را دارد؟ آیا همین مطلب به تنهایی عدم صداقت و دلسوزی ایشان را نسبت به مسئولیتی که بر عهده دارد نشان نمی دهد؟ آیا این چنین عملکردی سوء استفاده از این جایگاه برای مقاصد سیاسی نمی باشد؟ چطور در رابطه با تخریب جایگاه ولایت فقیه که ستون خیمه انقلاب است و بیشترین تاکیدات را امام(ره) نسبت به این امر داشته است سکوت پیشه می کنید؟ آقای انصاری ظاهرا در خلوت حضرت امام(ره) هم حضور داشته است که اعلام می کند، امام در خلوت و ادعیه خود برای موفقیت موسوی دعا می کرد!!!

دوست عزیز!

شما در بخشی دیگر از یادداشت خود مطرح کرده اید که: آری گذشت زمان برای در کمین ماندگان بسیار طاقت فرسا شده بود لذا کم کم خنجر های خود را بیرون کشیده و موسسه و متولیان آن را در معرض شدیدترین تهمت ها و دروغ ها کرده اند و در گفتارهای خود ، امامی را به مردم معرفی می کنند که برای یاوران صدیق امام و همراهان بی بدلیل سال های انقلاب، و توده مردم، امامی غریبه است، و آنگاه که حافظان و حراست کنندگان از امام در موسسه و ... به آنها معترض می شوند، با ناجوانمردانه ترین حملات و تهمت ها، آنها را بریده از انقلاب و تحریف کننده اندیشه های امام معرفی می کنند. و در کمال تحیر و تعجب همگان ، منزویان سال های انقلاب و مطرودین دوران دفاع را مفسرین حقیقی انقلاب معرفی می کنند.

چرا ادعاهایتان را بطور کلی و مبهم مطرح کرده اید؟ چرا در این زمینه شفاف سخن نگفته اید؟ منظور شما از کمین ماندگان چه کسانی می باشند؟ مشخصات امام غریبه ای که می گویید چیست؟ و چه کسانی امام(ره) را این گونه معرفی می کنند؟ منظور شما از منزویان سال های انقلاب و مطرودین دوران دفاع چه کسانی می باشند؟ چرا شعار گونه و مبهم صحبت می کنید؟ البته این مطالب و ادبیات آن برای ما آشنا است چرا که برخی از مدعیان پیروی از امام که خود را از نزدیکان ایشان می دانند با گرفتن ژست مظلوم نمایی و دلسوزی برای امام(ره) با گفتن این مطالب برای خود پوشش و حصار امنی را ترسیم می کنند که اگر کسی خواست وارد حصار امن آنها شود و آنان را مورد پرسشگری قرار دهد و اشکالات شان را بگوید با صدای بلند بگویند ایهاالناس آنها قصد تخریب امام و زیر سوال بردن راه ایشان را دارند!!! تا با این حربه ناجوانمردانه از نام امام سپری برای خود و عملکردهای نادرست شان درست کنند؟ نمی گوییم شما چنین مقصودی از گفتن این مطالب دارید ولی از آنجا که طلبه جوانی می باشید تحت تاثیر حرف ها آنان بدون توجه به حقیقت پنهان آن مطالب آنها را تکرار می کنید؟ که اگر غیر از این بود هیچ گاه در سایت جماران منتشر نمی گردید!!

جنابعالی می گویید متولیان موسسه در معرض شدیدترین تهمت ها و دروغ ها هستند!!! شما یک جوری صحبت می کنید که اگر کسی نداند فکر می کند که مسئولین موسسه هیچ گونه آرامش و آسایشی ندارند و قادر به گرفتن هیچ گونه تصمیمی بخاطر این که در معرض شدیدترین تهمت ها و دروغ ها قرار نگیرند نیستند!!! در صورتی که داستان عکس این می باشد، به عنوان مثال از بس که سرپرست موسسه ( آقای محمدعلی انصاری) تام الاختیار و آزاد می باشد و پاسخگوی هیچ جا هم خود را نمی داند، اقداماتی را برخلاف منویات و منش حضرت امام(ره) و برخلاف شرع انجام می دهد!!! که برای شفاف شدن این مطلب می توان به این موارد اشاره کرد: واگذاری و استفاده املاک متعلق به دفتر حضرت امام(ره) به طور نامشروع به بعضی از نزدیکان و فعالین سیاسی اصلاح طلب  همانند واگذاری ملک چند هزار متری در منطقه جماران به آقایان سید محمد خاتمی و سید سراج الدین موسوی برای استفاده بعنوان دفتر کار و همچنین دادن مسئولیت در حرم و موسسه به برخی از اقوام خویش بدون در نظر گرفتن شایستگی های لازم . آیا شما این گونه امور را مشروع و جایز می دانید؟ بهتر است بدانید که وبلاگ شاخص؟ در سه نامه سرگشاده خطاب به ایشان پرسش های مستند خود را که بدور از هر گونه توهین و تخریبی بود از ایشان مطرح نمود که متاسفانه آقای انصاری تا امروز به این سوالات مهم هیچ گونه پاسخی نداده است!!! ما دروغ گویی ایشان را بصورت مستند در رابطه با انتصاب نزدیکان خود در مسئولیت های حرم و موسسه نشان دادیم تا ثابت شود که چه کسانی با یدک کشیدن نام امام(ره) با دروغ گویی و شیوه های نامشروع به دنبال منافع خود هستند!!! ایشان برای عدم پاسخگویی خود نسبت به مسایلی که مربوط به نحوه تصمیم گیری و مدیریت و مواضع سیاسی اش می باشد چه توجیه ای دارند؟ البته ما علت سکوت ایشان را درک می کنیم چرا که ایشان در تمام مطالب ما نکته ای را پیدا نکرده است تا مانند همیشه آن را دستاویزی قرار دهد و با فرافکنی بگوید که اینها قصد تخریب بیت امام(ره) را دارند!!

طلبه حوزه علمیه قم!

جنابعالی در قسمتی دیگر از مطالب خود به این مطلب اشاره کرده اید که: نیک دریافته اند که راه مصادره امام از درب موسسه می گذرد، چرا که به راحتی می توانند با تسلط بر گنجینه اسناد و مدارک، آنچه را موجب رسوائیشان هست را محو کنند و امامی جدید و کاملا متفاوت را به تصویر بکشند... نکته دیگر که بسیار مهم و تعیین کننده است، وجود تعداد زیادی از اسناد ، مدارک ، نوشتارها و گفتار های امام(ره) است، که بنا بر مصالحی تا کنون منتشر نشده و یا اینکه از زمره اسناد سرّی و محرمانه بوده اند که نباید منتشر می شدند؛ اما بنا بر اذعان برخی از بزرگان انقلاب در شرایط کنونی ، این اسناد و مدارک دیگر جنبه محرمانه بودن را ندارند و یا مصلحت عدم انتشار آن ها دیگر از بین رفته و در برخی موارد مصلحت فعلی انقلاب و نظام در نشر آنهاست. بدیهی است که انتشار این اسناد ، می تواند صداها و فریادهایی را به دنبال داشته باشد ، چرا که می تواند سره را از ناسره و راست را از دروغ و... نشان دهد. 

خیلی مغرضانه و غیر واقع سخن می گویید!! چه کسانی نیک دریافته اند که راه مصادره امام(ره) از درب موسسه می گذرد؟ ظاهرا خواب می باشید، چرا که مدتی است که عده ای بنام امام(ره) که در موسسه مسئولیت دارند امام را برای خودشان و رسیدن به اهداف سیاسی شان مصادره کرده اند!! برادر عزیز چرا آدرس غلط می دهید؟ چه کسانی می خواهند با تسلط بر گنجینه اسناد و مدارک موسسه آنچه را که مورد رسواییشان هست را محو کنند؟ مگر شما از این اسناد محرمانه اطلاع دارید که این چنین سخن می گویید؟ اگر شما از محتوای این اسناد محرمانه اطلاع دارید که مسئولین موسسه بخصوص اقای محمدعلی انصاری باید پاسخگو باشند که با چه مجوز شرعی و قانونی یک طلبه را که هیچ گونه مسئولیتی ندارد نسبت به این اسناد محرمانه آگاه ساخته اند؟ و اگر جنابعالی از مفاد این اسناد و مدارک محرمانه اطلاعی ندارید، پس بر اساس چه چیزی نسبت به آن اظهار نظر می کنید؟ اگر این فرض صحیح باشد نشان می دهد که شما غیر محققانه و بدون علم و تحت تاثیر القائات سیاسی نسبت به این موضوع اظهار نظر نموده اید که این مطلب حکایت از یک سناریو تعریف شده دارد!! اما در خصوص این که گفته اید می خواهند امام جدید و متفاوت را به تصویر بکشند، ای کاش بصورت شفاف می گفتید که چه کسانی می خواهند چنین کاری را بکنند؟ ظاهرا شما به این نکته توجه ندارید که با وجود جانشین شایسته امام(ره) و شاگرد ممتاز مکتب امام(ره) این توان در هیچ کس و جریانی نمی باشد که بخواهد تصویر امام جدید و متفاوتی ارائه دهد، پس لازم است که شما در این مورد نگران چیزی نباشید!

18 شهریور 1391


 

 


از سیلی زدن 89 تا زانو زدن 91!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/6/6:: 8:0 عصر

رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت روز یکشنبه مورخ 5 شهریور 1391 طبق سنت همه ساله بمناسبت هفته دولت با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران که متعلق به موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) و تحت سرپرستی آقای محمدعلی انصاری عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز می باشد، حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت را برخلاف چند سال گذشته به گونه ای متفاوت و پررنگ در 4 تیتر خبری مختلف و در گزارش های مجزا با  عناوین ذیل انعکاس داد:

1- تجدید میثاق متفاوت هیات دولت با آرمان های امام خمینی(س)(گزارش خبری)

 2- از خوشامدگویی احمدی نژاد به سید حسن خمینی تا عکس یادگاری وزرا با یادگار امام (گزارش خبری)

3-  حاشیه تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان های امام راحل(س) (گزارش تصویری)

4-  تجدید میثاق اعضای هیات دولت با آرمان های امام راحل (س)(گزارش تصویری)

بخش هایی از گزارش این سایت تحت عنوان حاشیه های حضور هیات دولت در حرم امام(س) در خور توجه می باشد :

اولین وزیری که وارد پاویون شد سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که ظاهراً شب گذشته از سفر کرمان به تهران رسیده بود. پس از وی نیز وزرای بهداشت و دادگستری و معاون حقوقی رئیس جمهور وارد و مورد استقبال مسئولان حرم قرار گرفتند. وزرای دولت دهم سپس صبحانه را در همین محل صرف کردند. دقایقی بعد محمود احمدی نژاد به حرم رسید و همراه با محمدرضا رحیمی و مجتبی ثمره هاشمی از ماشین پیاده شد. وی بلافاصله پس از ورود، از محمدعلی انصاری که به استقبال دولتی‌ها آمده بود، سراغ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی یادگار امام را گرفت که لحظاتی بعد با ورود حاج حسن آقا به محل پاویون، احمدی‌نژاد که زودتر به حرم رسیده بود، به شوخی به وی «خوش آمد» گفت ...رئیس‌جمهور به سوی مردم حاضر در حرم رفت و به درددل‌ها و تقاضاهای آنها پاسخ داد. در همین حین چند تن از اعضای دولت از جمله محمدرضا میرتاج الدینی، شمس الدین حسینی‌، محمدی زاده‌، سید محمد حسینی، غضنفری، خلیلیان و... دور یادگار امام حلقه زده و با وی گفت وگو و خوش و بش کردند. از نکات جالب این گفت وگو شوخی‌ها و خنده‌های این افراد با سید حسن آقا بود؛ حمید بهبهانی وزیر سابق راه که از یکی از عکاس‌ها خواست از این لحظات عکس بگیرد، از آلبوم عکس‌های یادگاری خود با علما خاطراتی را تعریف می‌کرد که موجب خنده سایرین شد ... پس از پایان گفت وگوی احمدی نژاد با زائرین، وی به همراه سید حسن خمینی که منتطر او بود به پاویون حرم مطهر برگشتند. در مسیر بازگشت، احمدی نژاد وقتی به کنار ایستگاه صلواتی رسید، اظهار داشت: «اینجا هم که ایستگاه صلواتی است، صلوات بفرستید». برخی از اعضای دولت نظیر وحیدی پس از اتمام مراسم تجدید میثاق حرم مطهر را ترک کردند و سایرین برای دقایقی در پاویون مهمان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی بودند. رئیس جمهور، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری، معاون اول رئیس جمهور، اسفندیار رحیم مشایی‌، مصطفی محمد نجار، رستم قاسمی و سید محمد حسینی در این هنگام در پاویون حضور داشتند و سایر وزرا نیز در خودروهای "هایس" که در کنار پاویون پارک شده بود منتظر بودند تا رئیس دولت پس از پایان گفت وگو با یادگار امام به جمع آنان بپیوندد و برای زیارت مزار شهدا بروند. دقایقی بعد احمدی نژاد با بدرقه سید حسن خمینی حرم امام را ترک کرد.

با بررسی نحوه بازتاب خبر حضور رئیس جمهور و اعضای دولت در حرم امام خمینی(ره) در سال های گذشته توسط پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، بخوبی به این تفاوت و تغییر سیاست پی خواهیم برد!

آقایان:

محمدعلی انصاری عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و سرپرست آستان و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره)

محمد مقدم معاون بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز

محمدعلی خسروی معاون پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز

سید محمد هاشمی مسئول نذورات آستان حضرت امام خمینی(ره) و عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز

شما فراموش نکرده اید که آقای احمدی نژاد همان رئیس جمهور پیروز انتخاباتی می باشد که شما و حزب سیاسی تان نتیجه آن را زیر سوال بردید!! و آن را یک انتخابات مهندسی شده معرفی کردید و بخاطر آن با فراخوان طرفدارانتان در خیابان ها زمینه آشوب و بی حرمتی نسبت به ارزش ها و آرمان های امام و انقلاب را فراهم کردید، حال چه شده است که این گونه تغییر سیاست می دهید؟ پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران که تحت مدیریت و سیاست های شما اداره می شود و در واقع ابزاری در دست شما برای رسیدن به برخی از مقاصد سیاسی تان است برای چه منظوری تغییر سیاست داده است؟ این دوگانگی و تضاد در نظر و عمل را چگونه توجیه می کنید؟ شما که هنوز مواضع ساختار شکنانه مجمع روحانیون مبارز را تایید و تاکید می کنید! برای رسیدن به کدامین نفع و هدف مادی چنین تغییر تاکتیک داده اید؟

البته با قدری تعمق در جمله انتهایی گزارش این سایت با عنوان حاشیه های حضور هیات دولت در حرم امام(س) که در آن چنین آمده است: رئیس دولت دهم پیش از ترک حرم در جریان مراحل ساخت مرقد مطهر امام راحل نیز قرار گرفت. و همچنین با تامل نسبت به دو عکس فوق که در گزراش تصویری حضور رئیس جمهور و هیات دولت در این سایت آمده است و مشخص است آقای انصاری در حال تشریح وضعیت ساخت و ساز حرم به آقای احمدی نژاد می باشد ، می تواند پرده از این تغییر سیاست بر دارد!! و نشان دهد این آقایان همانطور که برای رسیدن به مقاصد سیاسی نامشروعشان در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و حوادث پس از آن حاضر شدند که ارزش و آرمان های امام(ره) و انقلاب را زیر پا بگذارند، هیچ ابایی ندارند که با تغییر تاکتیک مقطعی برای رسیدن به منافع مادی امروزشان برخلاف مواضع دیروزشان (که در واقع امروز هم قائل به آن هستند) عمل کنند!!!

حرف آخر با آقای محمدعلی انصاری!

بهتر است پاسخ دهید شما که در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در سال 89 با چک زدن از وزیر کشور دولت آقای احمدی نژاد پذیرایی می کنید! چه شده که در سال 91 در برابر همان رئیس جمهور زانو می زنید!! جالب است شما که هیچ گونه مسئولیتی در بهشت زهرا و مزار مطهر شهدا ندارید و ارادت خود را نسبت به شهدا با نپذیرفتن پیکر مطهر آنان در مراسم ساگرد ارتحال امام(ره) نشان داده اید!! چگونه است که رئیس جمهور و هیات دولت را تا آنجا همراهی می کنید؟!!!

  

  





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ