سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تشویش اذهان عمومی توسط مجید انصاری با طرح ادعاهای بی اساس

ارسال شده توسط یاران امام در 92/4/18:: 7:14 عصر

 

مجید انصاری(دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز) مورخ 13 تیرماه 1392 در مراسم بزرگداشت سومین شهید محراب آیت الله صدوقی و دومین سالگرد ارتحال فرزند ایشان(آقای محمد علی صدوقی) در بیت شهید صدوقی سخنرانی نمود.

انصاری در سخنرانی خود بدون ارائه هیچ دلیل و مدرکی، ادعاهای کذب و ضد انقلاب گونه ای را مطرح کرد که بدون شک بیان آن باعث تشویش اذهان عمومی می شود.

ادعاهای کذب انصاری در این سخنرانی به نقل از سایت جماران:

متاسفانه برخی کار را به اینجا رسانده اند که برای یک جوان کمین می‌گذارند تا به کمین بیفتد و برای او پرونده سازی کنند؛ یا برای یک دختر و پسر شنود می‌گذارند تا وقتی آنان در جایی از یکدیگر احوالپرسی می‌کنند، آن را در گزینش اعمال کنند!   

90 درصد آنچه بعنوان معیارهای اسلامی در گزینش ها صورت می‌گیرد بر خلاف معارف دین است.

متاسفانه آقای مجید انصاری در سخنرانی خود (آن هم در مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله صدوقی)، ادعاهای کذب و دشمن پسندی را بیان نموده که چنین حرف های بی پایه و اساسی فقط از زبان دشمنان قسم خورده امام(ره) و انقلاب بیرون می آید. البته اگر با امثال آقای انصاری و دوستانش که پرونده درخشانی در فتنه 88 دارند، برخورد قاطعی صورت گرفته بود، ما امروز شاهد این نبودیم که در بیت شهید صدوقی مجید انصاری گستاخانه چنین ادعاهای دروغین را به منظور تشویش اذهان عمومی مطرح کند!

امیدواریم دادستان محترم دادگاه ویژه روحانیت نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند تا دیگر شاهد این گونه مسائل نباشیم.

 





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ