سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجمع روحانیون مبارز از ناسپاسی 88 تا سپاسگزاری 92

ارسال شده توسط یاران امام در 92/3/26:: 9:24 عصر

 

مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه‌ای، ضمن تبریک به حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، از رهنمودهای تعیین کننده مقام معظم رهبری سپاسگزاری نمود.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مردم نجیب و آگاه ایران

حضور معنی‌دار شما پای صندوق‌های رأی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیام خردورزی و اعتدال برای هموطنان و پیام صلح و دوستی برای جهانیان به همراه داشت.

بر اساس اندیشه معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، صاحبان اصلی انقلاب، مردمند. تصمیم و اراده مردم با توکل بر عنایت لایزال الهی همواره گشاینده بن‌بست‌ها و خالق حماسه‌های به یادماندنی است. انتخابات 24 خرداد 92 و مجموعه اتفاقات قبل از آن نشان داد که عناصری چون اخلاق و از خود گذشتگی، دوراندیشی و اعتدال، حریت و آزادگی، دفاع از حقوق مردم و اعتقاد به تغییر و اصلاح مداوم در شئون زندگی جامعه خواست اصلی ملت ایران از هر قوم و آئین است.

در اینجا لازم می‌دانیم از رهنمودهای تعیین‌کننده مقام معظم رهبری و نقش سازنده و مؤثر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی و دکتر محمدرضا عارف در خلق این حماسه بزرگ صمیمانه سپاسگزاری کنیم. حضور آگاهانه یکایک افراد، اقشار، گروها و احزاب بویژه احزاب اصلاح‌طلب که این پیروزی ارزشمند را به ارمغان آورد موجب تشکر و قدردانی است. این موفقیت را به ملت بزرگ و عزیز ایران و رئیس‌جمهور منتخب حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن روحانی، که یکی از باسابقه‌ترین یاران نهضت امام خمینی(ره) است، صمیمانه تبریک می‌گوییم و در آستانه سالروز ولادت حضرت بقیةالله(عج) نجات همه مظلومان و بی‌گناهان را از درگاه قادر متعال مسالت داریم.

حال یک سوال کلیدی از اعضای مجمع روحانیون مبارز:

شما که امروز کاندیدای مورد حمایت تان پیروز انتخابات شده است و از رهنمودهای تعیین کننده رهبر معظم انقلاب سپاسگزاری می کنید، آیا اگر در سال 88 که کاندیدای شما پیروز انتخابات نبود، از رهنمودهای تعیین کننده و حکیمانه مقام معظم رهبری سپاسگزاری می نمودید و به آن توجه می کردید، فتنه 88 بوجود می آمد؟ 

 





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ