سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجمع روحانیون مبارز یا مجمع ورشکستگان سیاسی!

ارسال شده توسط یاران امام در 92/3/22:: 1:33 عصر

 

مجمع روحانیون مبارز روز گذشته با صدور بیانیه ای در حمایت از حسن روحانی(عضو جامعه روحانیت مبارز)، او را بعنوان کاندیدای این تشکل برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معرفی نمود. از آنجا که این بیانیه توسط سید محمد موسوی خوئینی ها نوشته شده است، لازم دانستیم نگاهی به مواضع چند ماه پیش وی بیندازیم.

سید محمد موسوی خوئینی ها چهره شاخص و تصمیم ساز جریان اصلاحات، چند ماه پیش در دیدار با اعضای سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار به نکات قابل تاملی اشاره نمود. وی در این نشست در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات، اظهار داشت: بعضی‌ها می‌گویند اگر فردی اصلاح طلب از فیلتر شورای نگهبان عبور کرد از او حمایت کنیم و به او رای بدهیم در غیر این صورت به یک اصولگرای معتدل رای بدهیم و او را حمایت کنیم. مگر ما در اصلاح طلبی هیچ اصولی نداریم؟ یکی از دوستان جمله قشنگی گفته بود. ایشان گفته بود ما کاندیدای اجاره‌ای نمی‌خواهیم. درست است که آن‌ها مدعی اصولگرایی هستند، اما ما اصولگرا‌تر از آن‌ها هستیم  .


حال سخن ما با آقای موسوی خوئینی ها:

اولا جنابعالی که گفته اید: مگر ما در اصلاح طلبی هیچ اصولی نداریم؟ که به یک اصولگرای معتدل رای بدهیم و او را حمایت کنیم، پس بگویید چرا هم اکنون براحتی اصول خود را با حمایت از چنین شخصی(حسن روحانی) که عضو جامعه روحانیت مبارز است، زیر پا می گذارید؟! شما که کاندیدای اجاره ای نمی خواستید، پس چرا با داشتن کاندیدا(محمد رضا عارف) در این انتخابات اقدام به اجاره کردن کاندیدای دیگری نمودید؟! آیا شما برای منطق و حرف خودتان هم هیچ ارزشی قائل نیستید؟! جالب است خودتان چند ماه پیش اعلام می کنید، مگر ما اصولی در اصلاح طلبی نداریم که این کار انجام دهیم ولی اکنون شما و جریان تان با افتخار همان کار انجام می دهید! آیا درماندگی سیاسی و آشفتگی فکری از این بالاتر سراغ دارید؟ با چنین وضعیتی می خواهید کشور را اداره کنید؟

 

دوما شما که از جریان خودتان در این انتخابات کاندیدا(عارف) داشتید، پس چرا با قربانی کردن او از کاندیدایی دیگری که عضو جریان مقابل شما می باشد، حمایت کرده اید؟! چرا بجای حمایت از آقای عارف، نفر دوم دولت اصلاحات و شخصی که شناسنامه سیاسی اصلاح طلب دارد، او را تحت فشار قرار می دهید تا از عرصه انتخابات خارج شود که بتوانید از یک چهره راست سنتی حمایت کنید؟! آیا به نامه انصراف آقای عارف توجه کرده اید که هیچ اشاره ای در کناره گیری اش به نفع کاندیدای امروز شما نداشته است؟ آیا به حرف های سخنگوی رئیس ستاد آقای عارف بعد از انصراف ایشان دقت نموده اید که نارحتی وی از آدم فروشی شما و جریان تان در کلامش هویدا می باشد؟ البته می دانیم که این چیزها اصلا برای شما و جریان تان مهم نمی باشد، چرا که شما کارنامه درخشانی در زیر پا گذاشتن اخلاق و ارزش های دینی و ملی دارید و اساسا به عناصر فعال در جریان تان به چشم مهره و ابزار می نگرید و حاضرید بخاطر منافع تان بر سر آنها هر معامله ای را انجام دهید!

سوما شما به همراه جمعی از دوستان خود در اواخر دهه 60 با جوسازی کاذب بر علیه جامعه روحانیت مبارز مدعی شدید که اسلام آنها یک اسلام آمریکایی است و از آنها جدا گشتید و مجمع روحانیون مبارز را تشکیل دادید! حالا باید طبق ادعای کذبی که مطرح کردید از شما پرسید، آیا اسلام شما هم آمریکایی شده است که اکنون یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز را بعنوان کاندیدای مورد حمایت تشکل خودتان معرفی می کنید؟! قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟!

حرف آخر:

در پایان سخن خود را با کلامی از حضرت امام(ره) که چراغ راه امروز ما می باشد به پایان می بریم که حکیمانه فرمودند:  بدترین انحرف این است که انسان در ظاهر یک جوری نمایش دهد که واقعش برخلاف اوست. این نفاق است. (صحیفه امام جلد17)

 





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ