سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلید بدستی یعنی بجای پاسخگویی صورت مسئله را حذف کردن!

ارسال شده توسط یاران امام در 92/3/13:: 4:51 عصر

دیروز مطلبی را تحت عنوان  حذف تصویر رهبر معظم انقلاب در حسینیه جماران! منتشر کردیم و در آنجا به این مطلب اشاره کردیم که: میتینگ انتخاباتی حرمت شکنانه حسن روحانی با جوانان حامی وی در حسینیه جماران برگزار گردید.وب سایت حسن روحانی، گزارش تصویری از این میتینگ که دل عاشقان و دوستداران خمینی کبیر(ره) را به درد آورد، منتشر نمود. در یکی از عکس های این گزارش تصویری از حسینیه جماران، عکسی بسیار قابل تامل دیده می شود، در این عکس تصویر آقای هاشمی رفسنجانی در کنار دو تصویر حضرت امام(ره) قرار دارد و تصویر مقام معظم رهبری نیز حذف شده است.

قصد داشتیم همانطور که وعده داده بودیم، مطلبی را در این خصوص خطاب به مدعیان خط امام(ره) منتشر کنیم که ناگهان ساعاتی پیش متوجه شدیم، وب سایت حسن روحانی این عکس را از گزارش تصویری خود بدون ارائه توضیحات و پاسخگویی نسبت به این اقدام شوم، حذف کرده است!

نمایی از وب سایت حسن روحانی قبل از حذف عکس مورد نظر

 

http://www.rouhani.ir/files/attachments/51aa55179daf4_Rouhani.ir_Jamaran_01.jpg

آدرس فوق مربوط به نشانی عکس حذف شده است

 

گویا حضرات فکر می کنند با پاک کردن صورت مسئله، اتفاقی که پیش آمده فراموش خواهد شد! شکی نداریم، این کار یک اقدام حساب شده بوده و حالا که مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و سر و صدای آن در آمده، آقایان بجای عذرخواهی و پاسخگویی، صورت مسئله را پاک می کنند!

چند جمله خطاب به آقای کلید بدست:

شما حتما در مذاکرات هسته ای هم بجای رایزنی هوشمندانه و حل مسائل، صورت مسئله ها را پاک می کردید! مثلا برای راحتی کارتان، ایستادگی بر اصول، انقلابی بودن و مطابق بینش و سیره امام(ره) گفتگو کردن را حذف می نمودید! شما که روش تان در برخورد با چنین مسائلی عدم پاسخگویی می باشد، قطعا اگر در مسند قدرت قرار بگیرید، براحتی صورت مسئله مشکلات را هم پاک می کنید! تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد که بخواهید برای حل آن به مشقت بیفتید! البته از شما بیش از این توقعی نمی باشد، چرا که جنابعالی شاگرد ممتاز استاد اکبر! هستید و این تعالیم را از ایشان فرا گرفته اید. استاد تان هم چند وقت پیش همانند شما، بجای پاسخگویی نسبت به مواضع اش در خصوص فتنه 88 با حذف آرشیو مطالب و مواضع خاص خود از سایتش، براحتی صورت مسئله را پاک نمود، غافل از این که مواضع اش در حافظه ملت انقلابی ایران ثبت شده است.

حال سخن ما با محمد علی انصاری(سرپرست دفتر امام(ره)):

شما با چه مجوزی حسینیه ای که یاد آور امام(ره) و محل دلداگان خمینی کبیر است را برای برگزاری میتینگ انتخاباتی در اختیار آقای روحانی قرار دادید؟ شرم نمی کنید، حسینیه ای که باید در این ایام پذیرای زائران حضرت روح الله باشد را تبدیل به مجلس سوت و کف برای حامیان فتنه می نمایید؟ آیا میلیاردها تومان بودجه سالانه می گیرید که دست به چنین اقداماتی بزنید؟ آیا معنای صیانت و پاسداری از اندیشه و آثار امام(ره) چنین کارهایی است؟ شما بعنوان مسئول تشکیلات حضرت امام(ره) چه پاسخی در برابر حذف عکس رهبر معظم انقلاب از حسینیه جمارن دارید؟ بهتر است بدانید، این حسینیه تحت مدیریت شماست و نمی توانید از پاسخگویی نسبت به حرمت شکنی های اتفاق افتاده فرار کنید!

جالب است، جنابعالی در نشست خبری خود در سال 91 چنین می گویید: هر کسی که فکر می کند منافع اش و منافع گروهی اش این است که خانواده امام را درگیر مسائل سیاسی کند من فکر می کنم خود ضرر کرده و در نهایت از کرده خود پشیمان خواهد شد.

حالا باید از شما پرسید چه کسی بیت امام(ره) را درگیر مسائل سیاسی می کند؟! آیا این کارهایی که شما می کنید درگیر کردن بیت امام(ره) نمی باشد؟ آیا در اختیار گذاشتن مکان سخنرانی امام(ره) به یک کاندیدای خاص (بدون این که به دیگر کاندیدای انتخابات نیز امکان استفاده از آنجا را بدهید)، سوء استفاده از اسم و بیت امام(ره) نمی باشد؟ شما و دوستانتان امسال در آستانه سالگرد ملکوتی عبد صالح خدا به نحو احسن روح امام(ره) را در حسینیه اش آزردید و دل دشمنان ایشان و انقلاب را شاد نمودید.





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ