سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصلاح طلبی یعنی تبدیل یک مدرسه علمیه به باشگاه بدنسازی!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/10/26:: 5:12 عصر

 

مدرسه علمیه کرمانیها تحت سرپرستی هیات مدیره ای است که مهمترین عضو آن مجید انصاری(دبیر اجرایی مجمع روحانیون مبارز) می باشد. چند ماه قبل در نامه سرگشاده ای خطاب به آقای انصاری سوالات و ابهامات خود را در خصوص این مدرسه علمیه و مسائل مرتبط با آن مطرح نمودیم که متاسفانه ایشان تا امروز سوالات ما را بی پاسخ گذاشتند و پایبندی خود را نسبت به شعار پاسخگویی به نحو احسن نشان دادند!

مجید انصاری بر اساس حکم شورای عالی حوزه بخاطر تخلفاتی که در خصوص املاک و اموال مدرسه علمیه کرمانیها انجام داده دیگر صلاحیت متولی بودن را ندارد ولی متاسفانه ایشان بجای تحویل دادن مدرسه علمیه و اموال آن به شورای عالی حوزه و پاسخگویی نسبت به تخلفات صورت گرفته، اقدام به تعطیل کردن مدرسه نموده است.

جالب است آقای انصاری از یک طرف چون دیگر صلاحیت اداره مدرسه علمیه را ندارد، مدرسه را تعطیل کرده و از طرف دیگر بخاطر این که وانمود کند مدرسه تعطیل نیست، برای طلاب و روحانیون استان کرمان چنین پیامکی ارسال کرده است: ثبت نام کلاسهای (آمادگی جسمانی، بدنسازی، ژیمناستیک و دفاعی) جهت ثبت نام با شماره.... تماس حاصل نمایید. مدرسه علمیه کرمانیها

آخر کسی نیست به این بنده خدا بگوید، آقای خط امامی مدرسه علمیه فلسفه وجودی اش فراگیری علوم دینی می باشد نه فراگیری فنون رزمی و بدنسازی!! البته شاید ایشان از دیدگاه اصلاح طلبی خود حقیقت مدرسه علمیه را باشگاه بدنسازی می داند و برای همین خواسته دست به اقدامی اصلاح طلبانه بزند!!!

چند سوال از جناب انصاری:

شما بر اساس چه مجوز شرعی اقدام به تعطیلی مدرسه و تبدیل آن باشگاه ورزشی نموده اید؟! آیا افراد متدین اموال خود را وقف مدرسه نمودند که شما آنجا را تبدیل به باشگاه بدنسازی کنید؟! چه منافعی زیادی برای شما وجود دارد که اداره مدرسه و اموال باقی مانده آن را به اهلش واگذار نمی کنید؟ شما که لباس امام زمان(عج) بر تن دارید، آیا بهتر نیست لباس دین از تن در بیاورید و سپس هر چه می خواهید بکنید؟ آقای انصاری شما بر اساس حکم حضرت امام(ره) برای اداره مدارس علمیه کرمانیها منصوب شده اید، آیا منظور از اداره مدارس تبدیل کردن آن به باشگاه ورزشی است؟! آیا این کار شما سوء استفاده از حکم امام(ره) نمی باشد؟ اگر امام(ره) در قید حیات بودند باز هم جسارت انجام این کارها را داشتید؟!

حرف آخر:

مجید انصاری مورخ چهارشنبه 18 فروردین ماه 1389 به مناسبت روز سلامتی و ورزش باشگاه ورزشی آزادیان 2  را با مدیریت شیهان جواد آزادیان در خیایان جردن افتتاح نمود. ایشان در سخنرانی خود در این افتتاحیه به این مطلب اشاره کرد: تاسیس فضاهای ورزشی به عنوان یکی از برترین کارها ست و ایجاد فضای سالم در جهت سلامت جوانان سالم کمتر از ساختن مسجد نیست.

ظاهرا نباید به آقای انصاری سخت بگیریم چرا که ایشان تاسیس فضاهای ورزشی را کمتر از ساختن مسجد نمی داند و شاید برای همین اقدام به تبدیل مدرسه علمیه به باشگاه ورزشی کرده است!!

 

 





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ