سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقای انصاری آیا پاسخگویی موقعیت شما را به مخاطره می اندازد؟!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/3/17:: 7:0 عصر

 

بیش از ده روز است که از انتشار نامه سرگشاده وبلاگ شاخص؟ خطاب به آقای محمد علی انصاری می گذرد ولی متاسفانه پاسخی را از ایشان دریافت نکرده ایم. از آنجا که آقای انصاری خود را خادم خانه امام و فدایی امام می داند این گونه عملکردی چنین ارادتی را به حضرت امام(ره) زیر سوال می برد!

جناب آقای انصاری! مگر فرمایش حضرت امام خمینی(ره) را از یاد برده اید که فرمودند: جامع? فردا، جامع? ارزیاب و منتقدی خواهد بود و مگر منش و رفتار امام(ره) را فراموش کرده اید که به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و رهبر امت اسلامی در بالاترین جایگاه و موقعیت و با تمام مشغله هایی که داشتند، هیچ گاه از این اصل اساسی غافل نبودند، و به هیچ عنوان اجازه نمی دادند که مشغله ها مانع از پاسخگویی ایشان به سوالات گردد، تا جایی که وقتی یک دانش آموز چهارم دبستانی و یا جمعی از دانش آموزان دبستانی نامه ای محبت آمیز به امام(ره) می نویسند با این پاسخ امام(ره) مواجه می شوند که : فرزندان عزیزم! نام? محبت‏آمیز شما را قرائت کردم. کاش شما عزیزان مرا نصیحت می‏کردید که محتاج آنم.

حال چگونه است، شما که اسم امام را به یدک می کشید خود را پاسخگو نمی دانید! البته نکته ظریفی هم وجود دارد و آن اینکه شاید عدم پاسخگویی شما به معنای تایید مطالب مطرح در نامه می باشد.

وبلاگ شاخص؟ همانگونه که در نامه خود به آقای محمد علی انصاری وعده داده بود قصد دارد در چند روز آینده نامه بعدی خود را خطاب به ایشان منتشر کند.

 





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ