سفارش تبلیغ
صبا ویژن

65 درصد دو موسوی!؟

ارسال شده توسط یاران امام در 91/8/20:: 10:0 عصر

 

سید عبدالواحد موسوی، وزیر کشور دولت اصلاحات و عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز اخیراً در گفتگویی با روزنامه اعتماد مدعی شده است: ما در حال حاضر دو اردوگاه داریم، اردوگاه اصلاح‌طلبان و اردوگاه اصولگرایان. در افکار عمومی اگر بخواهیم این دو را در نظر بگیریم 65 درصد اصلاح‌طلبان جایگاه دارند، 35 درصد سایرین که اصولگرایان بخشی از این 35 درصد هستند.

سید عبدالرضا موسوی، رییس انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خصوص افزایش نرخ بلیت هواپیما اعلام نمود: طبق ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری، از 16 آبان ماه نرخ بلیت هواپیما در پروازهای داخلی به طور میانگین 65 درصد افزایش یافته و با نرخ جدید اعمال می‌شود.

جالب است دو سید موسوی که یکی عبدالواحد است و دیگری عبدالرضا از 65 درصد سخن می گویند ولی این کجا آن کجا!؟ حال عقل حکم می کند ببینیم حکمت و علت 65 درصد این دو موسوی چیست؟

 

1 - با نگاه به ادامه گفتگوی خبرگزاری ایسنا با آقای سید عبدالرضا موسوی(رییس انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور)، پی به علت این 65 درصد خواهیم برد که چنین مطرح شده است: شرکت‌های هواپیمایی مصرا خواستار افزایش بیش از 75 درصدی بوده و عنوان می‌کردند که پس از قطع ارائه ارز با نرخ دولتی به ایرلاین‌ها آنها به شدت دچار ضرر شده و دستکم قیمت بلیت باید دو برابر شود.

پس علت 65 درصد در اینجا قطع ارائه ارز با نرخ دولتی است که طبیعتا باعث بالا رفتن قیمت بلیت هواپیما شده است. و در واقع شرکت های هواپیمایی باید مابه تفاوت ارز دولتی و آزاد را از مشتریان بگیرند تا دچار ضرر نشوند، مشخص است که هر عقل سلیمی این استدلال و دلیل را می پذیرد.

2 - هر چقدر که در گفتگوی سید عبدالواحد موسوی (وزیر کشور دولت اصلاحات) با روزنامه اعتماد جستجو کردیم حکمت این 65 درصد را پیدا نکردیم!! اتفاقا در این مصاحبه با مطالب دیگری از ایشان برخورد کردیم که فقط می تواند توهم و تضاد فکری ایشان را نشان دهد!! لطفا منصفانه به این عبارت ایشان دقت کنید: اگر بگوییم آنها مدعی هستند 65 درصد جامعه هوادار اصلاح‌طلبان نیستند، می‌گوییم 50 درصد، اصلا نه، عکس آن 35 درصد اصلاح‌طلبان

آقای وزیر کشور دولت اصلاحات برای شما خوب نیست که اینطور بی حساب و کتاب صحبت کنید! مبنا و متد علمی شما برای رسیدن به این نتیجه چیست؟ شما از طریق چه مکانیزمی متوجه شده اید که 65 درصد جامعه طرفدار جریان شما می باشد؟ آیا عقل سلیم این ادعای بدون دلیل شما را می پذیرد؟ آیا به دیگران حق می دهید که به قوه عاقله شما شک کنند؟ شما و جریانتان که داعیه عقلگرایی و منطق دارید پس چرا در توهم و تخیل بسر می بردید!؟ آیا همین موضوع به تنهایی متوهم بودن شما را آشکار نمی سازد!؟ آیا می دانید شما و دوستان شبیه به خودتان در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 با همین توهمات و تخیلات بستر حوادث و ساختارشکنی های بعد از انتخابات را به وجود آوردید و بزرگترین خیانت ها را بر علیه آرمان های امام(ره) و انقلاب انجام دادید! چرا که آنجا هم بدون هیچ سند و مدرکی تحت تاثیر توهمات و جو کاذب اطرافتان موضوع تقلب را مطرح کردید! و البته دشمن هم با شناخت دقیقی که از این نقطه ضعف بزرگ شما داشت، بخوبی توانست با تحریک و تقویت بیشتر توهماتتان، شما را تبدیل به آلت دست خود برای رسیدن به اهدافش کند!!  

طنز ماجرا:

زیاد نباید به آقای موسوی لاری گیر دهیم، شاید بنده خدا حواسش نبوده و درصد افزایش نرخ بلیت هواپیما را با درصد طرفدارنشان قاطی کرده و اشتباهی مدعی شده که ما 65 درصد طرفدار داریم!! البته امیدواریم که چنین بوده باشد و اگر این طور هم نباشد و ایشان هنوز هم بدون سند و مدرک مدعی این 65 درصد است، باز هم تعجب نمی کنیم، چرا که این گونه اظهار نظرهای متوهمانه از این جریان عادی شده است، مگر روز جمعه (مورخ 19/8/1391) یکی از همین افراد متوهم که از مسئولین یک حزب اصلاح طلب است در همایش جبهه اصلاحات مدعی نشد که: در جنگ تحمیلی 900 هزار نفر شهید اصلاح طلب داشتیم. پس بهتر است از این اظهارات متوهمانه زیاد تعجب نکنید!

 





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ