سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فعال شدن زمان سنج موسوی لاری در پاسخ به دو سوال اساسی!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/5/10:: 3:0 عصر

 

سید‌عبدالواحد موسوی‌لاری عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دولت اصلاحات مصاحبه ای را با خبرگزاری فارس انجام داده است، که متن این مصاحبه مورخ 9/5/1391 توسط این خبرگزاری منتشر گردید، در این مصاحبه وی ضمن بیان برخی از مطالب تامل برانگیز در برابر دو سوال مهم و اساسی مطرح شده طفره رفته و چنین اظهار داشته است:

فارس: در انتخابات سال 88 همچنین تخلفی صورت گرفت؟

موسوی‌لاری: این سؤالات شما شبیه بازجوهاست و دنبال این هستید که من بگویم بالاخره در آن زمان تقلب صورت گرفت یا خیر، من در مورد سال 88 اصلا نمی‌خواهم صحبت کنم.

فارس: نظر شما در مورد عملکرد آقای موسوی و کروبی چه بود؟

موسوی‌لاری: متأسفم دیگر بحث تمام شد! یک ساعت است که دارید مصاحبه می‌کنید، زمان مصاحبه به پایان رسید.

حال چند سوال:

1- چرا نمی خواهید در مورد مسایل سال 88 صحبت کنید؟ اگر به اشتباهات و حرکت های براندازانه خود و جریان اصلاحات در حوادث انتخابات ریاست جمهوری سال 88 آگاه شده اید!! شجاعت داشته و با صراحت ندامت و پشیمانی خود را اعلام کنید! و اگر این طور نیست و بخاطر منافع شخصی و جناحی خود صحبت نمی کنید! آیا چنین حالتی نوعی نفاق نمی باشد؟

2- شما که وزیر کشور دولت پاسخگو هستید!! پس چه شده است که از پاسخگویی نسبت به عملکرد خودتان و دوستان فرار می کنید؟ مگر شما نبودید که در بیانیه های صادر شده توسط تشکل سیاسی متبوعتان صحت انتخابات را زیر سوال بردید و نظام اسلامی را محکوم به ظلم و جنایت کردید حال چه شده است بجای پاسخگویی در مورد عملکرد خودتان سکوت می کنید!! البته معنای سکوت شما چیزی غیر از تایید اقدامات ساختارشکنانه شما و دوستانتان نمی باشد!!

3- شما که در برابر سوال از عملکرد آقای کروبی و موسوی زمان شناس شده اید!! و در پاسخ به آن می گویید که زمان مصاحبه به پایان رسیده است. پس چگونه است که در سال 88 همنوا با دشمنان امام(ره) و انقلاب بیانیه می دادید؟ آیا آن موقع زمان سنج شما از کار افتاده بود؟ و یا زمان بخوبی توانست شما را بسنجد و پرده از چهره واقعی شما بردارد!!! 

 





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ