سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرپرست وزارت علوم با چه کسی در قم دیدار مخفی داشت؟!

ارسال شده توسط یاران امام در 92/7/13:: 5:25 عصر

آقای توفیقی سرپرست وزارت علوم، پنج شنبه گذشته(مورخ 11 مهر 92) برای دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر نمود. توفیقی در این سفر به غیر از دیدارهای علنی خود که سعی کرد آنها را بصورت گسترده در قالب گزارش های تصویری و خبری انعکاس دهد، یک دیدار غیرعلنی هم با اسدالله بیات زنجانی داشت. توفیقی در این سفر برخلاف دیدارهای دیگرش، ملاقات با آقای بیات زنجانی را به منظور رایزنی های خاص، بصورت مخفی و با حضور در منزل وی انجام داد تا این دیدار رسانه ای نشود و در روزهای آینده برایش مشکل ساز نگردد!

حال چند سوال و سخنی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی:

اولا آیا دیدارهای آقای توفیقی با مراجع تقلید در راستای جلب نظر نمایندگان و به نوعی بسترسازی برای گرفتن رأی اعتماد نمی باشد؟ آیا سرپرست وزارت علوم که بصورت موقت مسئولیت اداره این وزارتخانه را بعهده دارد،  نمی توانست چند روز دیگر صبر کند و پس از گرفتن رأی اعتماد به دیدار مراجع تقلید بیاید؟ چطور شده است که آقای توفیقی بعنوان سرپرست موقتی وزارت علوم، گوی سبقت را در این خصوص از سایر وزراء ربوده‌ است؟!

دوما جدای از مسایلی که بیان شد، چرا آقای توفیقی در این سفر بصورت غیرعلنی و مخفی با آقای اسدالله بیات زنجانی دیدار می کند و به نزدیکانش می گوید این ملاقات را علنی و رسانه ای نکنند؟! جالب است آقای توفیقی از یک طرف با حضور در دفاتر مراجعی همچون حضرات آیات نوری همدانی و صافی گلپایگانی با آنها دیدار می کند و این ملاقات ها را بصورت گسترده اطلاع رسانی می نماید و از طرف دیگر هم بصورت مخفی با اسدالله بیات زنجانی آن هم در منزلش نه در دفتر او، دیدار و گفتگو می کند! در این جا فقط باید به آقای توفیقی بگوییم: آخر قسم حضرت عباس باور کنیم یا دم خروس را؟!

این دو عکس مربوط به دیدار توفیقی با آقای صانعی می باشد

 

قطعا نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از مواضع و حمایت های آقای توفیقی از جریان فتنه 88 مطلع می باشند. حال از نمایندگان عزیز تقاضا داریم با در نظر گرفتن سابقه ایشان و همچنین نگاهی به همین سفر و حواشی آن صلاحیت آقای توفیقی را در صورت معرفی به مجلس برای تصدی وزارتخانه مهم علوم، مورد ارزیابی قرار دهند. ممکن است آقای توفیقی در صحن مجلس همانند برخی از دوستانش در مواضعی منفعت طلبانه برای رسیدن به قدرت، فتنه 88 را محکوم کند و از آن تبری بجوید؟! ولی اگر چنین اتفاقی افتاد، آیا حواشی سفر ایشان به قم یعنی دیدار با آقای صانعی و ملاقات مخفی با آقای بیات زنجانی مواضع ایشان را در محکومیت فتنه 88 زیر سوال نمی برد؟ آیا این موضوع و این گونه زیر آبی رفتن ها عدم صداقت را در آقای توفیقی بخوبی نشان نخواهد داد؟ آیا دیدار مخفی آقای توفیقی با آقای بیات زنجانی نمایان نمی سازد که ایشان هنوز فکر و دلش با فتنه گران است؟ حالا تصدی چنین شخصی بر وزارتخانه مهم علوم به مصلحت می باشد؟...

 





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ