سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخطار یاران امام به سراج الدین موسوی

ارسال شده توسط یاران امام در 91/12/20:: 4:44 عصر

 

چند روز پیش رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند، پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران هم در این خصوص گزارشی تصویری را تحت عنوان «حاشیه تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان رهبری با آرمانهای امام راحل» منتشر نمود که در یکی از تصاویر آن حضور سوال برانگیز سید سراج الدین موسوی(از اعضای شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و عضو شورای مرکزی مجمع مدرسین و محققین قم) به چشم می خورد.

حال چند سوال و یک اخطار خطاب به سید سراج الدین موسوی:

آیا شما مسئولیتی در آستان حضرت امام(ره) دارید که بعنوان میزبان(مانند آقای محمد علی انصاری) در جمع اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری حاضر شدید؟! یا این که با سوء استفاده از ارتباط نزدیک خود به بیت حضرت امام(ره) در این جمع حضور پیدا کردید؟! حال هدفتان از حضور در جمع اعضای محترم مجلس خبرگان چه بوده است؟ فراموش نکرده اید که اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری با صراحت و قاطعیت امام گونه، مواضع و حرکات فتنه گرانه شما و دوستان سیاسی تان را در ایام فتنه محکوم کردند!

شاید بگویید از اعضای بیت امام(ره) هستید و برای همین به استقبال آنها رفتید! اگر چنین ادعایی داشته باشید به شما می گوییم این یک ادعای بی اساس و منفعت طلبانه است، چرا که مگر می شود از یک طرف حامی سرسخت آقای منتظری و جزو بیت او باشیم و از طرف دیگر خود را جزو بیت امام(ره) و حامی ایشان بدانیم؟! آیا این گونه حرکات و رفتاری نوعی نفاق نمی باشد؟ آیا این کارها فرصت طلبی منافقانه نمی باشد؟

حالا اگر ریگی به کفش ندارید! نظر خود را بصورت صریح  در خصوص موارد ذیل اعلام کنید:

1 – مواضع و نامه های حضرت امام(ره) به آقای منتظری و به ویژه نامه 1368/1/6

2 – رنجنامه مرحوم حجت الاسلام و المسلیمن سید احمد خمینی خطاب به آقای منتظری

3 – مواضع و نامه های آقای منتظری خطاب به حضرت امام(ره) و بخصوص کتاب خاطرات آقای منتظری

4 – باند معدوم مهدی هاشمی

در پایان با صراحت و قاطعیت به شما اعلام می کنیم، اگر سوالات ما را بی پاسخ بگذارید بنا بر وظیفه انقلابی مان ناگفته هایی که از شما داریم را برای تنویر افکار عمومی و شادی روح حضرت امام(ره) منتشر خواهیم کرد!

 





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ