سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صداقت را از محمدعلی انصاری بیاموزید!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/5/25:: 6:0 عصر

 

این عکس مربوط به مراسم احیا شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان است که در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار گردید، در این عکس آقایان مجید انصاری و سید سراج الدین موسوی دو عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، دیده می شوند.

نفر اول از سمت چپ در این عکس که در کنار آقای مجید انصاری قرار دارد، آقای سعید رضازاده، خواهر زاده برادران انصاری و داماد محمدعلی انصاری می باشد که علی رغم سن و سال کم و عدم تجربه و سابقه اجرایی و مدیریتی، بعنوان مدیر عامل شرکت کشت و صنعت جماران که بزرگترین شرکت اقتصادی وابسته به آستان حضرت امام(ره) می باشد، مشغول به کار است. ناگفته نماند پدر و دیگر برادران ایشان نیز در بخش های مختلف مدیریتی و اجرایی حرم حضرت امام(ره) شاغل هستند.  

لازم بذکر است آقای محمدعلی انصاری عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز و سرپرست آستان حضرت امام خمینی(ره) در نشست خبری امسال خود که بمناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در محل ستاد بزرگداشت امام خمینی (ره) برگزار گردید، چنین اظهار داشته بود که: «حرم امام نه متعلق به من است نه هیچ فرد دیگر و گروه خاصی. هر کس در حوزه مدیریت و کارهای جزیی و کلی حرم فعالیت می کند کمترین نسبت را با بنده دارد ...»

آیا شخصی که با یدک کشیدن اسم امام(ره) در خصوص چنین مساله آشکاری خلاف واقع سخن می گوید و براحتی متوسل به دروغ می شود صلاحیت سرپرستی چنین مکان مقدسی را دارا می باشد؟

 





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ