سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دروغ ممنوع!

ارسال شده توسط یاران امام در 91/5/22:: 8:0 صبح

 

آقای مرتضی حاجی در پاسخ به سوالات خبرگزاری فارس که در مورخ 18 مرداد 1391منتشر گردید، چنین واکنش نشان داد:

سوال: آیا خاتمی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده شرکت می‌کند؟

پاسخ: خبر ندارم؛ سؤال پرسیدن از من ممنوع است.

جناب آقای حاجی سوال پرسیدن را ممنوع کردن، پاسخی گویا به این سوال اساسی است که: نکند شما و دولت متبوعتان با شعار پاسخگویی بر سر کار آمدید تا مردم را سر کار بگذارید؟!

آیا مردم حق ندارند از شما که شعار شفاف سازی و پاسخگویتان گوش فلک را کر کرده بود!!  و 8سال در سمت وزارت دولت پاسخگو! بوده اید سوال کنند و بدانند حال فعلی شما چیست؟! چرا شما و جریان متبوعتان همواره نگران دفاع از عملکرد خود هستید؟ چرا هنگامی که از عملکردتان سوال می شود می ترسید به مانند ترس جن از بسم الله...

شما همچنین در پاسخ به این سوال که برنامه‌های حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده چیست؟ چنین عنوان داشتید که: این مسئله را از اصلاح‌طلب‌ها بپرسید؛ من اصلاح‌طلب نیستم.

مگر اصلاح طلبان چه گناه بزرگی مرتکب شده اند که شما حاضر می شوید با یک دروغ بزرگ کل سابقه درخشان!! خود را زیر سوال ببرید؟! آیا تصور کرده اید که با پاک کردن صورت مسئله، می توانید از پاسخگویی در مقابل افکار عمومی فرار کنید؟!

البته هم داستان شدن اصلاح طلبان با جریان برانداز در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و حوادث پس از آن ، آنان را ناگزیر کرده که برای تطهیر چهره بر ملا شده خود افسانه ها بسازند تا سیاست های خود را تحت لوای آن توجیه کنند! اما نه تا این حد که صورت مسئله را پاک کنند!! ضرب المثل معروفی است که می گوید دروغ هر چه بزرگ تر باشد باور کردن آن راحت تر است.

بهتر است بدانید که جریانات برانداز و ضد انقلاب معمولا کسانی را بیشتر به بازی می گیرند که کمتر بازی بلدند، لذا به شما و جریان اصلاحات توصیه می کنیم که کمی قواعد بازی را یاد بگیرید تا چنین بازی نخورید که ناگزیر شوید برای تبرئه خود از خطاها، کل سابقه عیان و آشکار خود را زیر سوال ببرید؟!

 





پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ