سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسن روحانی اصلاح طلب یا فرصت طلب؟!

ارسال شده توسط یاران امام در 92/2/17:: 6:58 صبح

 

سوال: آیا حسن روحانی اصلاح طلب است؟

پاسخ: برای پاسخ به این سوال بهتر است نگاهی به دو مطلب ذیل بیاندازیم.

1 – بابک دربیکی (مسئول روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی) در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص سخنان عارف درباره این که روحانی را اصلاح طلب نمی داند که به نفع وی کنار بکشد، چنین واکنش نشان داد: ضمن احترام به آقای عارف، به خاطر ندارم که آقای روحانی تا کنون خود را اصلاح طلب معرفی کرده باشد. این که کسی بتواند نظر مثبت اصلاح طلبان را به خود جلب کند یک موضوع است و این که کسی خود را اصلاح طلب معرفی کند موضوعی دیگر.

2 – ستاد حسن روحانی در میتینگ های تبلیغاتی وی اقدام به تهیه پوسترهایی با عنوان "درود بر خاتمی سلام بر روحانی" نمود که در آن تصویر حسن روحانی به همراه سید محمد خاتمی دیده می شود. لازم بذکر است که یکی از شعارهای حامیان روحانی که توسط اعضای ستادش در میتینگ های انتخاباتی ایشان اعلام شده است، شعار "درود بر خاتمی سلام بر روحانی" می باشد.

حال اگر حسن روحانی اصلاح طلب نیست و به قول آقای عارف ایشان در چند مصاحبه اش اعلام کرده اصولگراست، پس چرا چنین پوسترهای تبلیغاتی برای خود تهیه کرده است؟! مگر می شود که از یک طرف اعلام کرد که ایشان اصلاح طلب نیست و از طرف دیگر شعار "درود بر خاتمی سلام بر روحانی"  سر داد و چنین پوسترهایی تهیه و توزیع نمود؟! آیا این کار نوعی فرصت طلبی نمی باشد؟ آیا نمی توان نتیجه گرفت که چنین کاندیدایی نه اصلاح طلب و نه اصولگرا بلکه فرصت طلب می باشد؟!

 


تفسیر شما از این عکس ها چیست؟

ارسال شده توسط یاران امام در 92/2/15:: 7:47 عصر

نشست خبری محمد رضا عارف کاندیدای اصلاح طلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بعدازظهر امروز یکشنبه با حضور خبرنگاران در سالن آمفی تئاتر هتل سیمرغ تهران برگزار شد. محمد رضا عارف در نشست خبری خود با خبرنگاران در حالی وارد سالن آمفی تئاتر هتل سیمرغ شد که همسرش وی را همراهی می کرد.

 


برداشت شما از این عکس چیست؟

ارسال شده توسط یاران امام در 92/2/12:: 2:21 عصر

مراسم گرامیداشت روز زن همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از سوی ستاد حسن روحانی در سالن اجتماعات رایزن برگزار گردید. این عکس مربوط به حاشیه این مراسم می باشد که آقای حسن روحانی در کنار یکی از حامیان خود دیده می شود.


<      1   2   3   4      >



پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ